Geilste Instrumenten

Door Charlie, Mathanja en Freya

Vandaag beantwoorden wij een zeer belangrijke vraag: Welke instrumenten zijn Geil en welke niet? 

Gitaar

Gitaar is niet geil. Gitaristen zijn nog minder geil. Ze kunnen meestal vrij weinig maar eisen wel alle aandacht op en vinden zichzelf heel vet. Ze zijn vervelende jochies die hebben leren spelen in hun slaapkamer en hun versterker veel te hard zetten. Het is oké dat je basic bent, maar niet geil.

Drums en bas

Drum en bas zijn mokergeil. Drums zijn ADHD rizz en bas autisme rizz. Als iemand bas speelt dan is mijn broek al op de vloer. Een bas in je handen hebben verhoogt de luchtvochtigheid in mijn broek met 200%. Ik wil best je drumstokje schudden lieverd. Imagine een instrument spelen en een persoonlijkheid hebben, gitaristen could never. 

Trompet

In mijn (Freya’s) mening het geilste instrument. Heb je ooit een nummer gehoord met een trompet???? Wattehel???? Trompettisten hebben humor en verbeteren alle nummers en mogen zeker mij mee uit eten nemen en daarna m’n rug eruit blazen. Bonus: ze kunnen sws vet goed beffen. 

Andere koperblaasinstrumenten

Allemaal geil. Iets minder dan een trompet, nog steeds vrij geil. Saxofoon is iets minder geil omdat mensen die saxofoon spelen zichzelf geil vinden en das niet geil. “Tuba voor een orkest is wat een bear is voor de homogemeenschap” -Klauw

Fluit

Niet geil. Wel geiler dan gitaar. 

Viool

Klassieke viool is niet geil. Je kan papa en mamas geld gebruiken om een vibrator te kopen want mijn broek kom je niet in. HOWEVER, viool op de Ierse fiddle manier is wel geil. Viool heeft wel eens uitzonderingen, sommige mogen geil zijn, as a treat. 

Cello & contrabas

Beide mokergeil. “contrabas klinkt alsof je geneukt wordt” – Nino. Houd mij in je armen als een contrabas en befriemel me. Cello, ook geil, minder, maar wel. 

Piano

Piano, niet geil. Leuk dat je ouders vonden dat je een instrument moest spelen, maar het is gewoon niet geil. Blijf jij maar aan die toetsen friemelen want mij mag je niet aanraken. Je kan proberen hip te doen met een keyboard maar die is kleiner en nog minder geil. Je kan niet winnen, leer contrabas.

Keytar

De peak van twee negatieven maakt een positief. Geil. Geil. Kom hier met je keytar, ik bijt alleen als je het vraagt. 

Synth

Synth is schrödingers geil. Als jij de meneer van Ruis met z’n enorme zelfgebouwde modulaire synth bent, is mijn broek een privé zwembad speciaal voor jou. De luchtvochtigheid is niet te doen, het is zo warm mijn kleren moeten uit. Aan de andere kant heb je ook pianisten die zich vermommen als mensen met een synth, je bent nog steeds sneu en ik heb een extra broek aan gedaan. 

Zanger

Zangers zijn niet geil. Leuk voor je dat je geboren bent met talent, maar dat maakt je niet geil. Je kan dit compenseren door gwn een geil mens of Frans Wijnen te zijn, maar zanger zijn helpt je niet. Mensen die spontaan heel goed kunnen zingen bij karaoke zijn of mokergeil of totaal niet, geen tussenin. 

Banjo

Banjo is lief, maar niet geil. Ik wil wel soep eten met iemand die banjo speelt maar niet per se sexen.