Als de robots vergaderen…

Ik heb, met hulp van GPT2 (en Gio), een machinelearningalgoritme de LV notulen van de afgelopen 10 jaar gevoerd. Daarna heb ik dit algoritme, met een beetje hulp van mijn eigen input, een aantal stukken tekst laten genereren. Het resultaat was… niet altijd even leesbaar. Hierbij de hoogtepunten. Dikgedrukt is input, niet dikgedrukt is output. Italic is mijn commentaar. 

De voorzitter opent de vergadering om  de lv te vinden in de gemeente en ik zit ik het niet binnen voor, maar het is dus ik wil ik heb niet meer meer de ledenvergadering ook over een beetje. ik ben in de leden en dan een lv, als jij niet een nieuwe commissie?

Aanwezigen

alex haans,

suzanne andringa

peter sasse

yanick bulters als penningmeester en

yanick van baarle als penningmeester,

nico van bavel als voorzitter

van leeuwen als secretaris

van barneveld en casper vink als voorzitter.

Voorstel 1:

€695 als nieuwe leden wordt goedgekeurd wordt aangenomen. voorstel een nieuwe formatie van de hamer, wordt goedgekeurd wordt aangenomen. voorstel “het voorstel wordt goedgekeurd” wordt aangenomen.

Voorstel 2: afrekening van de afrekening van de formatie van de koornbeurs.

nikki korzilius: ik ga tegen stemmen dat het bestuur moet. de kernkop is de vereniging. ik denk nu bij de volgende lv en dat dat zijn het is het goed af hoe dit bestuur heb je nog een kennismaker-af-leden niet met een kennismaker ook?

de ledenvergadering wordt goedgekeurd

Voorstel 3:

afrekening van de volgende afrekening van de volgende jaar, zoals te vinden in de 2018 formatie van de ledenpost van begroting van de koornbeurs wordt aangenomen 

Het lijkt erop dat discussies moeilijk te simuleren zijn. De voor- en achternaam die het vaakst uit het algoritme komt rollen is die van Nikki. Waarschijnlijk omdat ze niet minder dan 10 LV’s heeft voorgezeten in haar jaar (14-15).

Nikki korzilius:   ik heb het bestuur en het totaal met het nog een beetje door de ledenvergadering van de koornbeurs.

max van leeuwen de koornbeurs heeft het amendement 2.

Izaka wist je dit een aantal weken over de koornbeurs.

sytse ik vind het bestuur was de afrekening van het bestuur, met een senaat zijn niet een amendement een lv en we hebben jullie niet

Christine riezebos: ik heb wel het idee dat de lv-s met de senaatsmening luidt: de ledenpost van de begroting en dit totaal meer van de elco een nieuwe bar van de ledenvergadering voor 1a

Soms weten de Senaat en FK het ook niet meer. Eens zien of de AI-FK of AI-Senaat het wel weten.

De Senaatsmening van de volgende senaat wordt aangenomen

De Senaatsmening luidt: we moeten hier naar de koornbeurs hebben wij het moment voor de eerste van de volgende lv een goed, want het is aangenomen.

De FKk mening luidt dat niet is om 6 euro in een eerste ledenvergadering van het is, op de lv, de senaat niet te doen. 

De FK mening luidt  “de begroting” en zoals te vinden in bijlage b van €6, begroting van 28 februari 2017, wordt goedgekeurd.

Ik weet dat we als FK op de centen willen zitten, maar iedere zes euro hoeft toch niet door de LV?

Een LV eindigt meestal met de rondvraag. Eens zien wat de AI allemaal voor wistjedatjes heeft…

Wist je dat het een leden niet aan de kernkop?

Wist je dat de mensen die nu voor de vereniging

Wist je dat we het niet zo moet zijn, maar dat is wel meer dat als we het totaal zijn.

En de laatste WJD somt op wat ik van dit algoritme vind:

Wist je dat het niet goed is